fredag 18 november 2011

Sankta Psyko

Sankta Psyko
Nej, detta var inte speciellt bra. Visst lite krypande stämning m.m Men annars gick den här boken mig spårlöst förbi. Orealistiskt. Varför springar man omkring med barn under jorden. Om man har en förskola som ligger intill ett psyksjukus så kan man väl gå på utsidan med barnen som skall träffa sina föräldrar som finns intagna på sjukhuset. Jag känner inte för att läsa fler böcker av Theorin....lika överskattad som Läckberg. Fan vet om jag inte föredrar Läckber. Hon skriver så att man vill läsa och historien är levande. Det fanns bitar i denna bok som jag intresserade mig för,jo. Vänskapen mellan Alice Rami och huvudpersonen Jan Hauger är intressant att läsa om. Hämnd och starka band. Men det blir ändå ett lågt betyg på den här boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar